比莉哈樂黛-我真傻,這樣渴望著你

BILLY HOLIDAY : I AM A FOOL TO WANT YOU
 

我真傻,這樣渴望著你
我真傻,這樣渴望著你
渴望著無法實現的愛一份處處留情的愛....


我真傻,這樣抱著你
真的好傻,這樣抱著你
尋求一個不專屬於我的吻
分享一個無情的吻
 
一次又一次我說會離開你
一次又一次,我已然離去
然而我總會遇上需要你的時候
再一次的,我必須說
 
讓我回到你身邊,我愛你
我需要你
我知道這是錯的,這一定是個錯誤
但不管對錯,我皆無法存活
如果沒有你

 
I'm a fool to want you
I'm a fool to want you
To want a love that can't be true
A love that's there for others too
 
I'm a fool to hold you
Such a fool to hold you
To seek a kiss not mine alone
To share a kiss that Devil has known


Time and time again I said I'd leave you
Time and time again I went away
But then would come the time when I would need you
And once again these words I had to say
 
Take me back, I love you
...I need you
I know it's wrong, it must be wrong
But right or wrong I can't get along Without you

arrow
arrow
    全站熱搜

    cineplex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()