【安娜床上之島】女主角 瑪努艾拉維絲Manuela Velles在電影【卡蜜諾】中自彈自唱西班牙民謠樂團TDover 的 The Morning After

Now he's gone,Now he's lone 如今他已不在,他已不在
I'm lost again我再度徬徨迷失

Now he's left,Now he's left 如今他已離去,他已離去
I cannot breath 我再也無法呼吸
Hey, can you save me, save me? 你可以救救我嗎?
cause I'm lost, we're losing seconds.因為我好迷惘,時間不斷流失
I saw the stars cry slowly我看見星星緩緩哭泣
when you were gone當你已不在
all these years of missing思念了這許多年
and now they're bleeding 如今淚水化為鮮血


>> 聽聽原唱

http://www.youtube.com/watch?v=EdkJxUE3JZo

arrow
arrow
    全站熱搜

    cineplex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()